Veiksmes stāsts katram bērnam


Esi pārvērtības veicinošs skolotājs
Mācību stundā pietiek tikai ar vienu konflikta situāciju, lai atmosfēra dažu sekunžu laikā izmainītos no klausīšanās uz haosu. Šī lapa tika radīta ar mērķi palīdzēt skolotājiem veidot veselīgāku skolas iekšējo vidi, pielietojot “trauma informed” pieeju katra bērna labā. Šajā lapā atradīsi rīkus, lai virzītu bērnu dzīves uz pašu labāko, radot veselīgu un pozitīvu mācību pieredzi gan skolēniem, gan sev.
Veiksmes stāsts katram bērnam radīja skolotāja, mūzikas un spēļu terapeite Keitija Rota.
Adīšana, ģitārspēle un šķēpmešana: vienas skolotājas veiksmes stāsts.
Man paveicās ar lieliskiem skolotājiem un izglītības sistēmu, kas tika galā ar manām uzvedības problēmām.
Kā būtu, ja mēs ar ieinteresētību censtos izprast?
Materīals, kas palīdz pieaugušajiem efektīvāk reaģēt uz bērnu uzvedību.
Nopietni?! Tu gribi klausīties MANU mūziku?
Pozitīvu attiecību veidošana ar jauniešiem, klausoties viņu iecienīto mūziku.
Sadarbība ar vecākiem: kā lūgt noderīgu informāciju par bērnu?
Labs veids, kā veidot sadarbību ar vecākiem, ir lūgt viņiem sniegt noderīgu informāciju par savu bērnu, lai skolas personāls labāk saprastu bērna pagātni, vajadzības, stiprās puses un grūtības, kā arī efektīvākās metodes, kā palīdzēt viņam mācīties un nomierināties.
Kā atbalstīt skolēnus, kuri ir adoptēti vai dzīvo ārpusģimenes aprūpē? 3. daļa
Skots Viliss, divu bērnu adoptētājs, svešvalodas skolotājs, kurš uzņēmies atbildību arī par adoptēto un ārpusģimenes aprūpes bērnu labklājību un atbalstu skolā, dalās ar ieteikumiem, kā uzlabot bērnu pieredzi skolā.
Kā atbalstīt skolēnus, kuri ir adoptēti vai dzīvo ārpusģimenes aprūpē? 2. daļa
Skots Viliss, divu bērnu adoptētājs, svešvalodas skolotājs, kurš uzņēmies atbildību arī par adoptēto un ārpusģimenes aprūpes bērnu labklājību un atbalstu skolā, dalās ar ieteikumiem, kā uzlabot bērnu pieredzi skolā.
Kā atbalstīt skolēnus, kuri ir adoptēti vai dzīvo ārpusģimenes aprūpē? 1. daļa
Skots Viliss, divu bērnu adoptētājs, svešvalodas skolotājs, kurš uzņēmies atbildību arī par adoptēto un ārpusģimenes aprūpes bērnu labklājību un atbalstu skolā, dalās ar ieteikumiem, kā uzlabot bērnu pieredzi skolā.
Muzikālās aktivitātes garstāvokļa mērītāja izzināšanai
Mūzika ir lielisks veids, kā atspoguļot un ietekmēt noskaņojumu.
Cik liels ir tavs pacietības logs?
Terminu “pacietības logs” izveidoja amerikāņu psihiatrs Brūss Perijs (Bruce Perry), lai aprakstītu jebkura cilvēka spēju vai nespēju vadīt savas emocijas.
Trīs emociju saprašanas un regulēšanas rīki
Jo labāka ir mūsu spēja izprast un regulēt mūsu emocijas, jo vieglāk būs bērniem un pusaudžiem, ar kuriem dzīvojam vai strādājam, darīt to pašu.
Emociju plakāti lejuplādei
Ļoti bieži, kad jautājam bērnam, “Kā tu jūties?”, viņš atbild, “Labi!” vai “Slikti!”. Šādā gadījumā, labāk būtu teikt, “Parādi man, kā tu jūties!”
Aizrādījuma vietā es jautāju – vai viņai viss kārtībā?
Mēs visi esam spējīgi reaģēt labestīgi un pacietīgi pat tad, kad mēs varbūt to īsti negribam.
Kā skola var iedvesmot labestīgai rīcībai
Labestība ir pārbaudīta vērtība, kura pievieno gandarījumu un laimi mūsu dzīvei.
Noderīgas spēles pozītīvo attiecību veicināšanai
Tieši tāpat ka karote cukura palīdz norīt rūgtas zāles, rotaļīgas darbības palīdz mainīt uzvedību, vienlaikus veidojot jaukas attiecības.
Iekšējie un ārējie resursi skolotājiem
Domājot par galveniem elementiem, lai palīdzētu bērniem, kuri ir piedzīvojuši kompleksu attītīsbas traumu, ļoti svarīgi ir runāt par nepieciešamiem resursiem skolotājiem.
Pieci veidi, kā labi dzīvot
Pētījumi rāda, ka ir 5 vienkāršas lietas, kuras var iekļaut savā ikdienas dzīvē, lai veicinātu dzīvesspēku, uzlabotu pašsajūtu un samazinātu risku saskarties ar garīgās veselības problēmām. Šīs vienkāršās darbības pasaulē ir pazīstamas kā “5 veidi, kā labi dzīvot.”
Bērni mācīsies tikai tad, ja viņi jutīsies droši
Bērni nemācīsies, ja viņi nejūtīsies droši. Kā tad mēs, skolotāji, varam viņiem palīdzēt justies droši savās stundās?
Kāpēc skolā ir vajadzīgas ziloņu māmiņas?
Ja tu, kā skolotājs, sevi raksturotu kā dzīvnieks, kāds dzīvnieks tu būtu?
Skolotāja, kura ietekmēja bērna dzīves gaitu
Mums kā skolotājiem piemīt liels potenciāls ietekmēt bērna dzīvi uz labo pusi. Ko mūsu skolēni teiks par mums pēc 20 gadiem?
Nelabvēlīga bērnības pieredze
Nelabvēlīga bērnības pieredze ietekmē visas dzīves jomas un visu dzīves gaitu. Skolotājiem par to ir jāzin, lai izprastu bērna grūtības un novērstu šādas pieredzes sekas.
Galvenie elementi garīgi veselīgai skolai
Skolas iekšējās kārtības noteikumi nosaka nepieciešamos elementus, lai būtu droša un veselīga mācību vide. Visbiežāk ar to saprot fizisko veselību un drošību. Tomēr, tikpat svarīga ir garīgā un psiholoģiskā veselība.
8 veidi, kā kļūt par labāku klausītāju
Ir liela atšķirība starp dzirdēšanu, ko kāds saka un patiesu ieklausīšanos. Bet kā mēs varam kļūt par labākiem klausītājiem?
Emocionālā inteliģence: kāpēc tā ir svarīga un kā to apmācīt.
Kādēļ skolotājiem būtu jāveicina emocionālās inteliģences attīstīšana savos skolēnos un kā tas būtu jādara?
Par neirozinātni un nelabvēlīgo bērnības pieredzi
Neirozinātne atklāj, kā nelabvēlīga bērnības pieredze ietekmē smadzeņu attīstību, emocionālo regulāciju un uzvedību pieaugušā vecumā.
Spēles attiecību veicināšanai
Noderīgas spēles un aktivitātes pozitīvu attiecību veicināšanai. Radot pozitīvas attiecības, pirms mēģināt uzlabot bērna uzvedību, ir daudz lielākas izredzes uz izmaiņām.